[Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

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Shadow Dragon
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[Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Shadow Dragon » 7. Dezember 2012 20:59

Hey ho,
gibt es ne Mod mit der man sein eigenes Reich richtig verwalten kann?

Eleandor
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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Eleandor » 8. Dezember 2012 10:20

DAs bedeutet?

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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Xylli » 8. Dezember 2012 14:15

Würde mich jetzt auch mal interessieren :D
Ein System like Europa Universalis wirst du nich finden ;)
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Davilesh
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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Davilesh » 9. Dezember 2012 13:34

http://forums.taleworlds.com/index.php/board,176.0.html

Diplomacy bietet da einige Möglichkeiten.

1. Features

As vassal
Persuasion attempts to convince your king to start a war
Appoint a chamberlain, who will decrease tax inefficiency by 10% and gives you the ability to set tax rates. Taxes also have an effect on center relation and prosperity. In addition he will take care of paying wages and collecting income as well as giving you the possibility to secure your money
Let your companions pick items from the chamberlain item pool (autoloot)
Appoint a constable who recruits and trains troops and provides information about garrisons and troops of lords
Send patrols to important locations
Appoint a chancellor who sends gifts and messengers to other lords
Village and town riots may occure if the people hate you and have to pay high tax rates. Counter them or negotiate with the leader.
Let your spouse buy some food (I know, it has nothing to do with diplomacy but it's fun )
Pay staff salary (you knew that a woman will cost money before you married her )
Troops will start running away if you go into debts (this also applies to garrisons)
Return fiefs to your king, he won't like this, though
Move your residence (via spouse)
Negotiate Mid-siege surrender/walk-out terms if defending your own keeps and towns
Affiliate to families
Send scouts to settlements
Pay to avoid defeat

As king
Threaten other kingdoms with war and try to squeeze money out of them
If a faction sues for peace you will have the option to set terms
Possiblity to send a gift to another faction (fief or money)
Send a spy to another kingdom
Form an alliance, conclude a defensive pact, sign a trade agreement or conclude a non-aggression treaty with another faction.
Change the domnestic policy of your kingdom. Choose between Centralization/Decentralization, Aristocracy/Plutocracy, Serfdom/Free subjects, Quality/Quantity which affects trade income, vassals armies size, AI army strength, relation between king and vassals as well as tax inefficiency
When asking for a truce you will get the option to pay and/or give fiefs to conclude a truce.
If another faction recognizes you as king you will have the option to ask for help against your enemy and in certain circumstances support the decision by paying money
Choose your faction culture so all your lords will recruit the same type of troops
Exchange or release your (own) prisoners
Distribute spoils of war after you conquered a town or castle
Send emissaries to persuade lords to join your kingdom

Eleandor
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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Eleandor » 9. Dezember 2012 22:40

Bei Brytenwalda werden ebenfalls massig Büdinisse, Defensife/ wie offeniave, Handelsabkommen, und Non-Agression Pakte geschmiedet.
Ein eigenes Königreich hatte ich dort jedoch noch nie.
Allgemein gibt es jedoch in jedem Bereich deutlich mehr möglichkeiten als in den meisten Mods

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Fairas
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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Fairas » 10. Dezember 2012 19:43

Zur Ergänzung:

Diplomacy ist nah an Nativ und komplett in Deutsch erhältlich.
"Furcht ist der Pfad zur dunklen Seite."

Yoda

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Re: [Mount & Blade] Reichsverwaltung Mod?

Beitragvon Davilesh » 11. Dezember 2012 15:30

Eleandor hat geschrieben:Bei Brytenwalda werden ebenfalls massig Büdinisse, Defensife/ wie offeniave, Handelsabkommen, und Non-Agression Pakte geschmiedet.
Ein eigenes Königreich hatte ich dort jedoch noch nie.
Allgemein gibt es jedoch in jedem Bereich deutlich mehr möglichkeiten als in den meisten Mods



Diplomacy ist in Brythenwalda integriert - die Futures, die du nennst sind also die standart-Diplomacy Features.