nordstern hat geschrieben:Mein englisch ist aber nicht das Beste.. zu eingerostet.. zuviele Vokabellücken.
Grobe Übersetzung. Der Inhalt ist aber wiedergegeben.
https://www.totalwar.com/blog/dev-diary-1-1-20220318/Traits gained in the Realm of Chaos will now be removed when a Legendary Lord completes the survival battle within that realm.
Eigenschaften aus den Chaosrealms verschwinden, sobald man die survival Schlacht in dem entspechenden Realm gewinnt.
Daemon Legendary Lords will no longer be burdened by the negative traits of their respective patron god.
Dämonenlords bekomm keine negativen trait ihrer eigenen Götter mehr.
The strength of the negative Realm traits has been reduced by roughly ~50%.
Außerdem wurde die Stärke der negativen realm Traits um ca 50% reduziert.
When a player intercepts an AI Lord at the Forge of Souls, their souls will now be lost—forcing them to restart their collection. This should make it easier to disrupt the Souls race.
Wenn man einen KI Lord an der Schmiede der Seelen abfängt verliert er alle Seelen und muss sie erneut sammeln.
The “Protection” building chain can now be used to prevent rifts from spawning in the province in which they’re built.
Die Protectin Gebäudekette verhindert, dass Risse in der jeweiligen Provinz spawnen.
The rewards for gaining Souls have been improved by providing additional bonuses for a limited period of time.
Außerdem wurden die Belohnung für den Erhalt der Seelen verbessert indem es extra Boni für einen begrenzten Zeitraum gibt.
The Ogre Kingdoms, in general, are overperforming heavily in both ranked matchmaking and tournaments. We are making some significant adjustments to the units based on community feedback and our metrics.
Die Einheiten der Oger werden angepasst da sie op sind.
Grand Cathay is currently (by far) the biggest underperformer in ranked matchmaking and in Domination tournaments. We think that Cathay is best when their army is large—such as in land battles—which is why we are increasing the size of all starting armies in Domination. We’ll be monitoring these changes to see how the meta progresses in the months ahead.
Es werden in Domination die Größen aller Cathay Startarmeen angepasst, da sie die schlechteste Nation sind.
While Kislev is slightly underperforming in ranked matchmaking (according to our metrics), they seem to be performing adequately in the tournament environment. There are a few units that particularly stand out, and so we are looking to make smaller tweaks while observing the effects of other changes and bug fixes.
Kislev ist nach CAs Zahlen auch schlecht, schlägt sich in Tunieren aber ganz gut. Daher gibt es erstmal nur kleinere Änderungen.
Nurgle has been doing well in ranked matchmaking, however we know they don’t do well in the tournament environment. We are also concerned that the slowness of most Nurgle units make them vulnerable to larger armies with ranged firepower, which can result in heavy losses before the Nurgle units are able to engage in melee combat.
Nurgle ist gut in ranked Matchmaking aber schlecht in Turnieren. Sie sind wegen der Langsamkeit der Einheiten besorgt, da sie starke Verluste erleiden, bevor sie in Kampfreichweite sind.
In Update 1.1, we are fixing several issues with charges, bracing, and impact damage. We feel it’s too risky to touch the Slaanesh units without having a good understanding of what effect these will have, so we’ll keep an eye on things and make adjustments in the future based on feedback.
Slaanesh's Einheiten werden erstmal nicht angefasst, da in 1.1 Charge(Ansturm), bracing(Standhalten) und impact damage(Einschlagschaden) geändert werden und sie erstmal gucken wollen, wie sich das auswirkt.
We are currently happy with the state of Khorne and will continue monitoring how they perform in relation to the other balance changes made this month. Our systemic changes should not be shifting the faction much in either direction, but we will watch closely!
mit Khorne sind sie zufrieden und wollen beobachten wie sich die Änderungen auf Khorne auswirken.
Bezüglich Mortal Empires und Blood Pack steht da, dass sie erstmal das Spiel in einen guten Zustand bringen wollen, bevor sie was neues Hinzufügen. Da sich bei ihnen zur Zeit die Planung ständig ändert gibt es dazu keine weiteren Aussagen.